همانا بدترین و غیر قابل تحملترین آدمها آنهاییاند که تاب دیدن آرامش را بر خودشان هم ندارند. دلشان میخواهد همینجور پاچهتان را بگیرند و اوفاوف کنند و آه بکشند و لب و لوچهشان را چپ و چول بکنند تا خالی شوند. ممکن است شما مقصر باشید و حقتان باشد، ممکن است شما مقصر باشید و حقتان نباشد یا اینکه اصلاً مقصر هم نباشید. به هر حال، وقتی حال شما را گرفتند حال خودشان خوب میشود. همچین آدمی نباشید.+ در ضمن، وقتی حالتان خوب است و سرتان درد نمیکند و اشکتان دم مشکتان نیست بنویسید.
کالبدشکافی روح...
ما را در سایت کالبدشکافی روح دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 9:10